Bonair Boneco Cloer Kuhn Rikon Lanaform Steba

100% megbízható bolt

bonair.hu Termékek Akcióink Cikkek Gyakori kérdések Letöltés Kapcsolat

Párásító

Légtisztító

Konyhai

Grillsütő

Párátlanító

Wellness

 

Hírek a nagyvilágból

Legújabb cikkek

Párásító berendezések

Légtisztító berendezések

Konyhai berendezések

Grillsütő készülékek

Cikkek Kategória:

Hírek

Chicago-ból jelentjük

Legkeresettebb termékek

Mivel nemzetközi európai kiállításokon a külföldi partner cégeink nem vesznek részt, így idén Amerikába mentem utánuk. Kíváncsi voltam, hogy jelenik meg az AIR-O-SWISS márka az USA-ban.

Mivel nemzetközi európai kiállításokon a külföldi partner cégeink nem vesznek részt, így idén
Amerikába mentem utánuk.
Kíváncsi voltam, hogy jelenik meg az AIR-O-SWISS márka az USA-ban, noha már 7 éve jelen van, s minden évben megjelenik a svájci gyár a Chicago-i Housewares Show kiállításon.

Európában a BONECO márka az elterjedtebb, azonban a svájci marketingesek úgy látták jónak, hogy az USA piacra egy swiss hangzatos márkanév kell.
Emiatt alakult ki, hogy a termékpalettán van BONECO és AIR-O-SWISS márkanév is, ugyan mindegyik ugyanannak a svájci gyárnak az édes gyermeke.
Nekem is igazán édes kötelék, mivel már 15 éve mellettük tettem le a voksot, s azóta forgalmazom Magyarországon.

A Chicago-i Houseware Show kiállítás előtt már kicsit körülnéztem, s a legszembetűnőbb az volt számomra, hogy nem félelem van az amerikaiakban a vírusokkal, fertőződésekkel kapcsolatban hanem nyugodt óvatosság.
Ez abban nyilvánul meg felém, mint külső szemlélődő felé, hogy a kisebb-nagyobb szupermarketekben a bejáratnál egy fertőtlenítő kendő adagolót helyeznek el a bevásárló kocsik letisztítására.
Aztán a pénztáraknál sok helyen láttam alkoholos fertőtlenítő adagolót, sok helyen az üzlet különböző polcain is volt kitéve. Persze vásárlásra is ajánlottak legalább 5-10 félét, igazán elérhető, megfizethető áron. (akciósan 1 dolláros kis flakon, nagyobbak 4-6 dollárért)

A kiállításon a fertőtlenítés csak egy –egy nagyobb hallban volt megtalálható, azonban adagolós tartályos víz a kiállító csarnokokban mindenütt volt. Persze ügyes reklámja ez egy vízforgalmazó cégnek,  de klassz figyelmesség is. No, ezt a figyelmességet a vízadagoló mellett található ingyenes (egyidejűleg 15 perc használatra) számítógépes pultok jfokozták még. Napközben könnyen ellenőrizhettem e-mailjeimet, küldhettem infokat, illetve egy-egy cég weboldalát is könnyedén meg lehet így nézni. Klassz segítség, jó hozzáállás.

Ez a kis körítés bennem mindenesetre jó benyomást tett, s úgy tűnt, hogy a szervezés is remek.
Én elsődlegesen az elektromos háztartási készülék forgalmazók standját néztem meg, azonban számos nem elektromos, háztartási kiegészítő, edény, eszköz forgalmazó is jelen volt.
Láttam kanadai, ausztrál, s szinte természetes, hogy sok kínai kiállítót is.
Jelen voltak amerikai kisebb gourmet élemiszer-ipari cégek is, finom szósz kóstolókkal.
Kedvencem a pekán dió, úgyhogy örömmel vettem pekán dió szirupot, málna-dzsemet pekán dióval. Egy nagy baja van: gyorsan fogy (ja, meg hogy a súlya miatt limitált a hazaszállítás mennyisége… )

A svájci partnerünk az USA piacon közvetlenül, saját leányvállalatával van jelen.
A választék szűkebb, mint az európai országokban, noha mi disztribútorként, saját finanszírozással biztosítjuk azt a széles választékot, amit jelenleg is kínálunk.
Két légmosó készülék mellett néhány ultrahangos model van jelen az amerikaiak számára, azonban egyre növekvő az AIR-O-SWISS márka népszerűsége.


Ennek a népszerűségnek egyik bizonyítéka az egyik üzletlánc (Bed Bath&Beyond) Chicago belvárosi üzletének komplett kirakatát az AIR-O-SWISS márkának szentelte.
Sajnos az üzlet előtt úttest felújítás volt (nemcsak Budapesten vannak feltúrt utcák!), azonban talán a mellékelt képen is látható, hogy az általunk is képviselt márka milyen nagyszerűen jelenik meg. Sajnos mi még ilyet nem tudtunk elérni viszonteladó kiskereskedő partnereinknél. Ami késik, nem múlik, tartja a mondás!  Mi pedig reménykedünk, s bízunk, megelégszünk ügyfeleink elégedettségével.

A kiállításon a külföldi partnereinktől azt hallottam, hogy az idén lényegesen kevesebb  látogató volt, mint a korábbi években, nagyon érezhető a válság. A forgalom terén azonban annyira nem érzik.
Önben, mint Vásárlónkban bízva mi sem szeretnénk érezni.
Szívesen veszem az Ön javaslatát, véleményét, hogy mit szerezne be tőlünk szívesen, mire van igénye az idei évben. Számos kapcsolattal, s a kiállításon látottakkal, illetve a meglévő háztartási készülék választékunkkal szeretném az Ön elégedettségét szolgálni.

Apropó, elégedettségről jut eszembe.
Különféle éttermekben, vendéglátó helyeken étkezve egész más kiszolgálást tapasztaltam, mint a hazai vendéglátó helyeken.
Az, hogy több pincér, felszolgáló figyeli a vendég igényét, az egy pozitívum, bár tudom, hogy költség is.
Az ő hozzáállásuk, mentalitásuk viszont nevelés kérdése.
A legtöbb helyen ültető pincér adja a helyet, aztán italos, majd ételt felszolgáló veszi át a vendég igényének kielégítését.
Majd megjelenik a menedzser, aki kíváncsi arra, hogy elégedett vagyok-e mindennel, ízlik-e az étel.
Egy olasz étteremben kivételesen egy nekünk tán általánosságban szokványos – nem túl kedves, elég lassan kiszolgáló pincérnő volt az ételt felszolgáló pincérnő.
A menedzser kérdését őszintén megválaszoltuk, s tudattuk vele, hogy az a pincérnő nem ide való.
Következő pillanatban új pincérnő érkezett, leste a kívánságunkat, gyorsan intézett dupla adag levest elénk, majd többször érdeklődtek, hogy rendben mennek-e a dolgok, mit kívánunk.
A végén pedig az 50 dolláros számlánk rendezésénél hozott 4 db 5 dolláros (szumma 20 dollár, a teljes összeg 40%-a! )  kupont, amit legközelebb felhasználhatunk.
Merthogy szeretnék, ha legközelebb is jönnénk!

Ön gyakran tapasztal ilyet?

Én sajnos nem tudok ilyen pozitív hozzáállású tapasztalatokról hazai viszonylatban beszámolni, pedig igazán szívesen tenném. Örömmel veszem, ha Ön, mint ügyfelünk tájékoztat arról, hogy mit tapasztalt  a cégemmel kapcsolatban.
Mi a véleménye,  mit csináljunk jobban, hogy Ön elégedettebb legyen. Tényleg! Ossza meg velem legyen szíves.

Kérdése van, szívesen olvasna tőlem még valamiről beszámolót? Jelezze, mire van igénye!


Türelmét és hogy soraimat elolvasta, s még válaszra is méltatja is
Megköszönöm
Grabarits Ildikó

vissza   Előző cikk   Következő cikk
BONECOSTEBACLOERLanaformKuhn RikonMIDEAMASTER
 
Minden jog fenntartva! Copyright © 2005 Bonair-BG Kft.
Honlapkészítés és online marketing tanácsadás: Marketing Solutions
Honlapunkon bruttó végfelhasználói árak szerepelnek!
Kövessen minket a Facebookon