Szerviz hiba bejelentő
Kérdése van a termékeinkkel kapcsolatosan?
Megvásárolta már, ám a használatával nem egyértelmű minden?
Gondjai támadtak működés közben? Kerreg, leállt, nem működik?
Az alábbi űrlapon válassza ki:
a megfelelő témát (hibabejelentés, javítási igény, használati tanácsadás)
melyik termékkategóriát érinti
Majd írja meg pontosan melyik típusú termékkel kapcsolatosan mi a konkrét kérdése, hibajelenség.
Ha meghibásodást tapasztal, a készüléket a Bonair BG kft-nél vásárolta és jótállás, szavatosság keretében jelzi felénk a meghibásodást, akkor a készülék vásárlásának tényét bizonyító bizonylatra feltétlenül szükség lesz, készítse elő.
A szervizügyintézéssel kapcsolatosan hasznos információkat is talál az űrlapon.
Kérjük az Adatvédelmi nyilatkozatunk elfogadásával adja meg adatait (név, telefonszám, email cím), hogy válaszolni tudjunk, illetve a Minőségi kifogás jegyzőkönyvet kiküldhessük, szervizügyintézést megkezdhessük.