Kérdése van a termékeinkkel kapcsolatosan?

Megvásárolta már, ám a használatával nem egyértelmű minden?

Gondjai támadtak működés közben? Kerreg, leállt, nem működik?

Az alábbi űrlapon válassza ki:

a megfelelő témát (hibabejelentés, javítási igény, használati tanácsadás)

melyik termékkategóriát érinti

Majd írja meg pontosan melyik típusú termékkel kapcsolatosan mi a konkrét kérdése, hibajelenség.

Ha meghibásodást tapasztal, a készüléket a Bonair BG kft-nél vásárolta és jótállás, szavatosság keretében jelzi felénk a meghibásodást, akkor a készülék vásárlásának tényét bizonyító bizonylatra feltétlenül szükség lesz, készítse elő.

A szervizügyintézéssel kapcsolatosan hasznos információkat is talál az űrlapon.

Kérjük az Adatvédelmi nyilatkozatunk elfogadásával adja meg adatait (név, telefonszám, email cím), hogy válaszolni tudjunk, illetve a Minőségi kifogás jegyzőkönyvet kiküldhessük, szervizügyintézést megkezdhessük.