Üzlet nyitvatartás
Szervíz nyitvatartás
Térkép
Leadott megrendeléssel kapcsolatban van kérdése vagy változtatni szeretne a rendelésén vagy a számláján?
Írjon válaszlevelet a megrendelés visszaigazoló levelünkre!
Nem sikerült online rendelést leadnia?
Ügyfélszolgálatunkat hívja telefonon – 2 -melléket- ha nem tudjuk felvenni, visszahívjuk.
Termékünk iránt érdeklődik, kérdése van?
Adja meg milyen termékkör, netán típusát, mi a kérdése az alábbi űrlapon!
Javaslatot kérne tőlünk, hogy mit válasszon?
A problémája leírása és a körülményei, igényei megismerése után kerül az illetékes termékmenedzser munkatársunkhoz. Igényelheti SZAKTANÁCSADÁS szolgáltatásunkat- illetve egy gyors javaslatot- ám,hogy felkészültek lehessünk: legyen Ön is felkészült a részletekből, KÜLDJE EL az információkat! Szaktanácsadás szolgáltatásunk leírását ismerje meg ITT!
Bemutatótermünkben szeretne készüléket választani?
Nyitvatartási időben megteheti, ám termékválasztási tanácsadás igényét célszerű előre jeleznie. Ismerje meg SZAKTANÁCSADÁS szolgáltatásunkat!
Tőlünk vásárolt termék működésével kapcsolatban van kérdése vagy szerviz igénye?
Töltse ki az Érdeklődés/Hiba bejelentés űrlapot! (Bonair.hu/szerviz oldalunkon)
Megnézzük, utánajárunk, s hamarosan keresni fogjuk! Illetve görgessen lejjebb a
Szerviz nyitvatartási idejéhez!
Telefonon hívna minket? +36 1 522 -2210
Ügyfélszolgálatunk igyekszik a segítségére lenni hétköznap 9-17 óra között – főként a bemutatóterem nyitvatartási idejében- ám preferáltan a fentiekben leírt ügyintézési módokon léphet szakavatott munkatársunkkal kapcsolatba.
Ha elfoglaltságunk miatt nem tudjuk felvenni a telefont, visszahívjuk.
Telefonon történő rendelés leadás is lehetséges, azonban a telefonkezelő számára nagyon pontosan,betűzve kell az adatait megadnia, s a szállítási költséget a felmerülő költségeinkhez igazítva számolunk (nem a kedvezményes díjakat, amik az online rendelés leadásához kapcsolódnak a weboldalon, s csak házhoz szállítással rendelhet, automatába nem)
Szerviz ügyintézéssel kapcsolatban: kizárólag a bonair.hu/szerviz űrlap kitöltését, illetve az elkészített munkalapunkat követően -keressen bennünket telefonon!
Éjjel-nappali ügyfélszolgálat:
0-24 órában kérdezhet AI asszisztensünktől a weboldalunk jobb alsó sarkában található chat ablakban. Igyekszünk őt a helyes válaszokra tanítani, azonban botlások, tévedések előfordulhatnak nála (is) Viszont a hét minden napján, s minden órában lelkesen a rendelkezésére áll!
Bemutatóterem-üzlet nyitvatartás
Kedd: 14-18-ig
Szerda 9-13-ig
Csütörtök: 9-17-ig
Péntek: 13-17-ig
Megrendelés/ áruátvétel még a nyitvatartási időn kívül lehetséges: hétfőn 15.30 -16.45 között (csak a már kiegyenlített rendelések, pénztár nem üzemel ekkor)
Bemutatótermünkben
-ahogy a képen is láthatja, számos készülék megnézhető, megtapogatható, kipróbálható (BONECO, STEBA, Cloer márkák, valamint páramentesítők elsődlegesen)
-online leadott megrendelését nyitvatartási időben (plusz díj felszámítása nélkül=ingyenesen) átveheti
-Pénztár kezeléshez, számlázáshoz, elállási ügyintézéshez csak a nyitvatartási időben állnak rendelkezésre munkatársak
-a nyitvatartási időt igyekeztünk a változatos ügyfél igényekhez igazítani (és tapasztalataink alapján, mert pl. hiába voltunk hosszú ideig reggel 8-tól is nyitva, nem jött ügyél)
-Alkalmazott áraink versenyképes online árak (bonair.hu webáruházunkkal azonosak) - ennek gazdasági hatásai miatt egy ügyfélre maximum 10 perc humán időráfordítás vállalható részünkről térítésmentesen (szaktanácsadás előre igénylése esetén -térítésmentesen – 20 perc)
Amennyiben Ön szakavatott termékmenedzserrel, értékesítővel kíván találkozni, termék választásban segítségünket igénybe venni, úgy a SZAKTANÁCSADÁS szolgáltatásunkat ismerje meg és igényelje! Készülék vásárlásnál az első 20 percet (8000 Ft-ot) elengedünk, beszámítunk a vásárlásába!
Nyitvatartási időn kívüli árukiadás sürgősségi díj felszámítása mellett, előzetes időpont egyeztetéssel- valósítható meg. (Telefon: +36 70 881 3936) Munkanap, munkaidőben (9-17 óra között) 4 ezer Ft, munkaidőn kívüli időszakban 8 ezer Ft.
A fentiekben megadott extra díjak a hatályos ÁFA-t tartalmazzák, így bennünket a munkánkért csak a nettó rész illet meg..-)
Köszönjük, hogy érdeklődik termékeink iránt, s a szokatlannak, dörgedelmesnek tűnő működésünk ellenére a Bonair-t választja!🙂
Szerviz ügyintézés: (személyesen)
Kedd: 14-18-ig
Szerda: 9-13-ig
Csütörtök: 9-17-ig
Térkép, útvonal tervező:
A parkolás a környéken ingyenes. Szerencséseknek a bejáratunk előtt sikerül parkolni. Ha a navigációja NEM a széles Kőrösi Cs.S. úti, nagy kirakatos utcai üzlethez viszi, hanem a szerviz útra, az Árukiadás ajtóhoz, akkor is az utcai bejáratnál csengessen csak, s ott jöjjön be!)
Előtte nézze meg feljebb a Nyitvatartási időt, hogy valóban be tudjon jönni!